13.06.2015 20:41

První větší úspěch

Zdravím všechny,

dnešní Krajská výstava psů v Benátkách nad Jizerou dopadla velice úspěšně. V pořadí naše druhá výstava vypadala ze začátku úplně všelijak.

Darsi byl nesvůj a nervózní, což u něho nebývá zvykem. Po přejímce a pomalém rozkoukání se nám ho podařilo sklidnit.

 V Benátkách byl se mnou i táta, který zajištoval odvoz atd.

 Přejděme k samotné výstavě. S pořadovým čislem 34 jsme okolo 10 hodin šli na  řadu. Věděl jsem přibližně do čeho du, tak proto jsem já nebyl nervózní.

Za horkého počasí jsme vstoupili do kruhu a pomalu jsem to rozběhal. Nejdříve se Darsikovi moc nechtělo a nebylo to dobré, poté jsem natáhl krok a bylo to na dobré cestě k úspěchu. Po klidném zastavení u paní rozhodčí a posouzení našeho miláčka jsme odešli z kruhu s výtečnou náladou. Darsi dostal známku V1 výborná jedna, což je nejlepší a k tomu také ocenění nejlepší pes ze třídy mladých (podotýkám, že tam byl sám, ale i tak to nemusel toto ocenění získat). Od paní rozhodčí vím, kde jsme s Darsikem udělali chybu  a tak se můžeme dále zlepšovat. Dostali jsme krásný diplom a k tomu malou kokardičku (viz. foto).

 Na výstavě jsme také potkali fajn lidi, konkrétně majitele Maďarských ohařů, kteří také dosáhli svého úspěchu.

Výstavu hodnotím velice kladně, pořadatelé vše zvládni a za krásného počasí přijelo také mnoho lidí.

Níže uvedené fotky jsou z výstavy:

 

 

—————

Zpět


Kontakt

Reilu-howawart