03.05.2015 13:58

Mezinárodní výstava psů všech plemen FCI Praha (Prague Expo Dog)

Zdravím všechny,

tento víkend vyvrcholila Mezinárodní výstava psů v Praze v Holešovicích (výstaviště Expo).

Této akce sem se zúčastnil v neděli s Darsikem.

Brzy ráno jsme vyjeli do Prahy abychom byly na místě do 7:00 h. Když jsme byli na místě, koupili jsme vstupenky (pro mámu a tátu) a ukázali potřebný očkovací průkaz a vstupní list. Na Darsika už ta cesta byla dlouhá a poté v hale si vše zvědavě prohlížel. Nedivil jsem se, bylo tam mnoho lidí se psi a především to byla naše první výstava. Do půl deváté jsme čekali v "kruzích" vevnitř v hale. Od půl deváté byla zahájena v našem kruhu (kruh hovawartů) soutěž.

Jako první byly na řadě nejmladší, tedy my. Osobně jsem byl trochu nervózní, avšak Darsinek mnohem víc. Nakonec po oběhnutí pár koleček v kruhu a posouzení rozhodčí jsme obsadili skvělé třetí místo. V naší kategorii startovali 4 psi. Jelikož to byla první výstava, byl jsem spokojen. Především jsem byl rád, že náš "Havík" dostal známku výbornou. Výborná je nejlepší jako ve škole, takže naprostá spokojenost. Poté jsme čekali na předání diplomů, následovně vyrazili domů. Velice unavený pejsek to v autě "zalomil" a já sem si oddychl, že jsme to všichni zvládli.

S námi byl také Cyril, kterému moc děkuji za pomoc s výcvikem (i Lence patří velké dík). Mnoho jsem se dozvěděl nového, především jsem to vnímal jako obrovskou zkušenost pro mě i pro psa.

Ve fotogalerii na druhé straně jsou fotografie z výstavy tak budu rád, když si je prohlédnete.

 

 

 

 

—————

Zpět


Kontakt

Reilu-howawart