07.03.2016 19:57

Filmová hvězda

 

 

Zdravím všechny mé příznivce,

v neděli jsem s partou 6 lidí a Darsikem vyrazili na Babu. Důvod byl jasný: natáčení scén do filmu.

Jelikož můj kamarád Jakub (s kšiltovkou) je v maturitním ročníku, dotáčí filmové scény do svého krátkého filmu.

V 10 hodin jsme vyšli do lesa. Natáčelo se především ve skalách. V jedné scénce dokonce si zahrál i Darsik a byl chválen, že mu to šlo.

Darsinek se po celou dobu choval skvěle, až na malé výjimky (vběhnutí do záběru...).

Skončili jsme nakonec až v 6 hodin, kdy jsme odešli zpátky do vesnice a s klukama jsem počkal na odvoz.

Poté jsem odešel s Darsinkem domů a oba jsme ulehli. 

Celý den byl suprový v tom, že jsem utužil vztah s Darsinkem a také kvůli tomu, že Darsinek byl mezi více lidmi a choval se skvěle.

Zde nabízím pár fotek:

—————

Zpět


Kontakt

Reilu-howawart